Friday, August 21, 2009

saya budak baik

jgn terpedaya dgn tajuk entry di atas,hanye tarikan tuk pembace shj. .hahahahahahahhahaa. . .




esok hari jumaat kan?heee~ sehari lg nk puase. .waahhh! mcm xsabar lak nk pose. .*okey,jgn tunjuk baik kt sini nnt org muntah blueek blueek. .




berbalik pada topic di atas, saya sudah berjanji dgn ibunda sy untuk membawa beliau ke destinasi kegemaranya ;
JALAN TAR!
MASJID INDIA

* tgk name pon aku dah mule pening dgn gambaran ramai org2 kt sane . .


sy teruja kerana apa? ouh! kerana minda sy terlintas menginginkan (betul x eja?) cermin mata berkaca hitam yg baru. .dan jiwa saya terdetik mengatakan saya mahu cermin mata spt allahyarham yasmin ahmad . .!!!!!!!!!!!!!

tulun!
tulun!
tulun!



sy sgt teruja mahukan cermin mata spt beliau!!!!!!!



doakan sy dapat ya!!!! hehehe. .mama! sile on9 dulu b4 pergi jalan2. .baru u nampak i post entry pasal ape nie. .hahaha. .hope mama faham permintaan ku :)


pssssfttt : cita-cita sy ingin bekerja dgn yasmin ahmad tidak tercapai. .sgt terkilan hati aku ini :(

2 comments:

 
template by suckmylolly.com