Wednesday, August 19, 2009

air tangan limited punyer



nok nok sekalian, hari ni mak masak. .hahahahaha. .aduh! biase la, masakan yg aku pandai je aku masak. .well, aku akan masak bile aku rase nak masak n ade mood tok masak. .kalu la kite masak dlm xde mood, nescaya bahan dan hasil masakan kita kurang menjadi. .betul x mama?hahahaha * alasan yg sering aku gunekan *




hari ni , chef toteq masak spegeti. .yaah! hellllooo , ingat arbok je ke leh masak? hahaha. .sy pon leh taw! ngeeee~




sebelom masak, perlu ade bahan2 nye. .memandangkan mmg rumah aku sudah sedia ada bahan2 tok wat spegeti. .soo aku terus on je masak. .dgn bantuan mama yg bantu aku basuh kuali2 dan etc * slalu nye aku yg kne basuh, tp hr ni tidak! :)



resepi? ouh! tidak perlu menoleh ke buku. .sume sudah ade dlm pale aku. .hahahaha. .well, spt yg aku ckp. .aku hanya akan masak bende yg aku taw masak je! ngegege





hari ni kuah spegeti kite buat versi len sket. .biase la kne ade perubahan revolusi sket dlm hidup nie. .memandangkan malas nak keluar bli nenas dalam tin tuh, aku membuat keputusan tok blend je nenas sebiji tuh tok mendapatkan air nenas yg tulen :) cooolll yah!





kuahnye,ade cheese ala2 secret recipes
haha :)




spegeti adalah salah satu makanan wajib rumah aku. .n sume suke gile trutamenye aku dan aqeel la yg sgt hantu. .hehehe. .kami makan dlu, memandangkan mama lesap dlm bilik nye. .* mama dalam kotak *





tanpa sedari, aku telah tambah sebanyak 4kali setengah. .? hah? setengah?ya ya ya. .setengah tuh half bowl la! hehehe. .byk gilak aku makan masakan sendiri! hahahaha. .sedappp kot chef toteq masak :)




ni dlm mangkok aku k. .
ntah yg keberape da~




thx to aqeel yg makan dan makan lagi till now die makan. .aku pon pelik mne die simpan dlm perot die tuh?hahaha


okey, kesimpulan nye, mungkin chef toteq masak sedap kot! hahahha again!!!! jgn ckp aku tipu,sbb aku xtipu :)






psssfftt : - jgn slalu masak,nnt org boring makan masakan kite. .sooo biar la jarang2,sure org beriya2 nak makan. .btol x nokkkk????





tunggu la rahsie kehebatan chef toteq seterusnya!




p/s: macam la hebat sgt chef toteq tuh!


4 comments:

  1. ouhhh gitu kaa che toteq???
    cam tuuu jarang la aku kne masak mee suah..
    tuje kot yg aku sangattt la pro masak nyeee
    ngehheehhe
    xboley2. sebab mee suah aku sgt sdp..
    maka...ikuti laa rancangann seterusnye bersama chef trexx pula!

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha
    hah,kasi try ko nye mee suah ( aku ingt ko slh type KUAH td )
    hahhahahah

    ReplyDelete
  3. camtu nnt kte pown akn jrg2 la masak!masak ikan keli sambal pown ok gak!

    ReplyDelete
  4. best nyeeee ikan keliii!
    wahhh jom kite msk ramai2
    hahahaha

    ReplyDelete

 
template by suckmylolly.com