Wednesday, August 5, 2009

hari kemalasan sedunia

malas

malas

malas


aku malas. . .



pagi nie aku bangun, aku dah mule malas. .malas. .yaaaa. .malas lagi. .well, aku bangun pon xde la pagi sangat, pukul 12 aku bgn. .hahaha. .gile kan? qada tidooo plus sepangjang hari nie area rumah aku ujan je. .xde la lebat, suam2 kuku stok tok tido. .hehe. .



nape aku bgn lambat sgt?hah! nie alasan nye. .1st, aku cari balik proposal aku mase dulu2 tok cari balik intipati proposal. .den aku cari budget tuk production dalam buku ZETTL. .setelah siap sume keje, aku melayan cite NUR KASIH yg dok sibuk tayang kt tv3 skg setiap hr jumaat. .aku dok tgk episode yg aku terlepas mase cite tuh baru tayang. .ngeh! sgt indah cite itu! tersentuh hati aku nokkk~! tuptaptutap, jam dah pukul 4am,soo aku pon bru tdo. .ngeee~ :)


hr malas aku hr nie agak relax. .but mcm xde arah tuju je. .hehe. .bangun dah lewat,den abg beli nasi. .aku masih xmandi lagi. .layan2 tv sampai terlelap. .pukul 5.20pm aku tersedar balik. .demmmm! aamal xmandi lagi! huk2. .malu dgn diri sendiri. .ngegege. .cepat2 mandi den terun bawah wat muke fresh. .hehehe. .


skang maw siap2 p GHAZALI lagi. .makan2 dgn family :) ade papa,mama n abang. .




ROTI TELUR SATU!





**************************************************************************************




sekian, saya sgt malas hari nie :)


No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com