Wednesday, August 26, 2009

the chosen one!

hari ni aku xbrape nk ade mood. .haha. .sbb letey la kot!


tajuk diatas kali ini berkaitan dgn kwn aku nme die N****** ( natasya ) . .intro dlu psl minah nie ;


  • kwn aku dr aku kecik lagi mse skulah rendah st mary
  • berjumpe blk mse form3 sejak aku pindah kelantan sbb die dok kt area umah aku
  • hilang blk sbb die xde hati perot tgglkan aku mcm tuh je
  • jumpe blk tahun lepas bulan 7
  • mula berbaik balik ( mesra + akrab )sejak tahun lepas
  • kepale yg same dgn aku membuat kan kami senang click
  • mulotnya sgt menyenangkan hati semua makcik dan pakcik
  • sifat santun nya menambat hati ramai jejaka
  • membahasakan dirinya sbg 'AKAK' dan aku bagaikan 'ADIK'nya
  • antara kwn aku yg sgt berjaya dgn bidang nya . .cayyokkk bai!


tajuk the chosen one kerana hari ni die nk buat fb baru. .aku pon pelik npe,tp aku phm sbb die ramai peminat n kacau2 die. .so die ckp go away sume! fb kali ini untuk the chosen one shj! ( act nme tuh aku yg bg ~ngee~ ) sooo secara terang-terangan nye cite kali nie xde isi pon. .hehe. .tp saje2 je sbb nie blog aku soo ikot aku nk ckp ape pon kan?haha. .tp die the chosen one bg sy la ( ko jgn kembang k )




okey, next . . .




memandangkan saya bosan ketika memandu pulang hari ini, sy telah membuat satu aksi ala-ala sy seorang SELEBRITI. .hahaha~








| ini untuk hiburan semata-mata. .sy busan la sy ckp! hahaha~ |
| psssfttt~ handphone tiada quality, jd video murahan terhasil . .haha~ |
| kakak sy matang org nye :) |










sebelum sy undur diri, sy ingin paparkan wajah rakan sy yg diperkatakan di awal blog sy . .semoga kamu sume cam muke die. .hahahaha








jadi,sekian shj entry sy kali ini :)

CHILL!

4 comments:

  1. Congrats...aku dah boleh komen....:-D
    Behave urself lil sis...(cewaaah)

    ReplyDelete
  2. hahaha. .yah yah! congrats to u or me? hahaha~

    ReplyDelete
  3. both of me...:-D pehal gambar aku tak kluar bila aku komen?hahaha..(mula dah keoh)

    ReplyDelete
  4. hahaha. .ko neh. .nak je gambo ko kuar kt mne2 tmpt. .relek bai. .nnt aku suh ltk muke ko kt tepi hway otw nk p klia tuh eh. .hahahaha. .jgn keoh2

    ReplyDelete

 
template by suckmylolly.com