Sunday, August 23, 2009

teraweh!

okey,sekali lagi jgn terpedaye dgn tajuk entry kali nie. .hahaha


psstttt! sume dalam umah nie p traweh. .tinggal la aku terkodok2 sorang kt umah nie. .npe aku xfollow? ouh! phm2 la eh kite pompuan2 nie biase la. .hehehe. .ramadhan tahun nie sekali lagi aku mulakan lembaran dgn xdpt celeb 1ramadhan. .tahun lepas pon same! sedih tuh ade la jugak. .tp nk buat mcm ne. .dah la aku period mase jalan2 kt jalan TAR dgn mama hari tuh!hahahahaha. .nasib xkantoiiiiiii busuk!~hahahaha. .




ramadhan kali ni jugak aku xdapat berpuasa bersama2 tunang aku. .hurm. .dah 3tahun kot xdapat puasa same2 dgn najmi. .well, aku pon ade wish gak nak p bazar ramadhan sama2 dgn die,tp apekan daya. .aku p dgn aqeel je la nnt! hahaha. .lagi menyedihkan, raya kali ni najmi xde jugak! ouh! sedih nye ( siyes weh,aku xtipo ) . .but its okey la. .family n rakan2 ku ade happy kan aku balik :) ouh tidak lupa, tahun nie aku dah ade ibu mertua n ayah mertua ku yg sgt baik hati. .mungkin akan berbuka puasa dgn mereka insyaallah *_*



okey, aku nak p smyg traweh laaaa! best nye dpt p. .tp tuh la,ape kan daya kan! hurm mungkin start minggu depan aku kembali busy nak prepare tok shooting nanti. .sooo, aku dah bajet dah agak susah nak curi masa p. .cabaran tahun ni adalah berpuasa sambil bershooting. .demmittt!~



doakan aku dpt p traweh la eh, at least sehari pon okey dah. .buat ilangkan mengidam aku neh. .heeeeee~




okey,slamat berpose pd spe yg boleh bpose. . daaaa~



p/s :tak sabar nak bukak pose dgn rakan2 ku :)





berita penting!!!!! post yg lalu mengatakan aku mahukan cermin mata yasmin ahmas kan????hehehehhe. .teke laaaaa aku dpt ke x???ngegegege!~

SAYA ADA CERMIN MATE BARU
( bukti kt bwh ) hahaha



bye!

No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com