Wednesday, August 12, 2009

leteh? harus la!

ouh! sudah lame gilaaaa nie xwat entry baru. .yaaa. .diri ku mmg MALAS lg. . =)



smlm pada siang hari nye. .aku sibuk meneman mama ku membuat persiapan untuk HARI BESAR bg mama pada khamis ini. . ( esok ya ) . .balik ke rumah agak lewat. .aqeel ade kt rumah. .demam laaaa konon! hahaha. .letey letey letey. .




siap je mandi malam, aku sambung menyiapkan proposal untuk group aku. .susun elok2. .ouh! proposal enggak siap lagiiii ni!~ slide show jua. .xpe. .hr nie buat pasti siap! =) dalam pukul 9 pm, aku call aina. .saje tnye khabar group hari nie. .ouh ya, mengikut perancangan, hari selase spatotnye akan buat recce lokasi lagi n akan ade shooting skit tok tayangan video kami nak VIVA pada khamis nie. .hari isnin meeting2, dan sepakat nak buat dari yg lain untuk cara kami present. .yeeehhhaa~ namun pada awalnye aku xleh hadir tok shooting video itu. .yaaaaa,udah janji sama mama maw tolong nya memandangkan khamis ini aku jua bz. .call aina, den aina ckp xstart shoot lagi. .hah? ouh ape sudah blaku dong! ngeee~ aku call luna tok maklumat terkini. .hehhe. .blablabla. .




okey ~ nasib papa n mama bagi aku join shooting dgn bdk2 group aku. .kuar pada blah malam; kol 10pm k aku kuar rumah. .heeee~ takotttt~ aku pon ambik luna di rumahnye n terus menuju ke lokasi penggambaran. .shooting, setting tempat, gelak ketawa, siapkan wayang kulit n semuanye selesai dalam pukul 2am. .ouh nape aku tidak ngantok lagi?heeee~ mood kerjeee~




lepas siap shooting, kami pulang. .tp tidak bagi aku,luna n mike. .kami lepak makan kt ALI B (sgt terkenal di daerah setiawangsa ) dlu sbb aku lapaaa~ ngeeee~




ROTI NAN SATU!
TANDOORI SATU!





ouh spt biase,aku xkan hbs roti nan sebesar itu. .hehehhe. .2org rakan ku sudah menunggu~ngeee~




' nah-nah. .bukan teq habis pon makan nie'


'eh teq,xyah la. .mike xnak' *sambil tangan die lurus dan menghala ke dalam pinggan aku* ( mike?mike xnak?wth! dgn muke yg jengkel acah2 die pon ambik la roti nan aku skit )





ayam tandoori? yaaa, aku share dgn luna spt biase. .hehhe. .





yaaaaaaaaa,aku sudah lame tunggu masa mcm ini,niat ku mahu selesaikan apa yang patot dgn mereke berdua. .ya,ada la slisih paham skit sebelum ini. .huhu. .borak punyer borak. .dari sorang ke sorang kami borakan . .arang shisha brape kali dah tukar. .hehehe~ *selesai jugak hal dgn mereke* lege aku~!




okeyyyyy~ sudah pukul4.30am~! tanpe disedari. .yg aku pelik org kat ali b ramai je lagi. .hahaha. .xsedar dah pukul4. .gileee la~!kami pon pulang la . .itu pon nasib ujan,kalu x mmg xpulang2 lg. .ngegegge. .aku pulang ke pj ( rumah luna ya) malam td. .xkan la aku mahu mendriving seorang diri ke rawang. .heeeee~ takottttttttttttt~




sampai rumah luna, terus matiiii zzzzzzzzzzzZZZZzzzzz diatas cadar baru katil luna yg MELAMBANGKAN diri die. .( ape aku ckp nie?korang xpham?hah,nak paham datang la bilik luna tgk cadar die. .neggegege ) okey ,sekian shj entry sy kali ni. .sy mahu siap2 pulang kerumah mengambil baju kurung pink ku~!hhehehe. . untuk present esok yaaaa! dan terus ke rumah zizan melakukan editing. .ngeee~ aku harus siapkan proposal dan slides!~ demmittt~




daaaa~

No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com