Sunday, July 12, 2009

tak sempat maw story!



ayooo! sorry yang amat pada account ku yg dah lme tak di-update!





TAK SEMPAT!!!




sooo sorry yaaa! erm act aku bru habis dgn 2nd project for MCP ( multi camera production ). .erm sedikit trivia pasal subject ini - SGT SUSAH OKEY!




well, 1st project hari tu production aku wat talk show n now buat teater musical pulak. .ngegege. .bertambah susah bak kate senior la. .ngegege. .tapi bg aku musical lagi senang je. .cus kat studio kejap je. .huuu~ okey, tajuk we all this time GEMERSIK SUARAMU...tribute to P.Ramlee. . n this program khusus tok memperingati pemergian seniman agung kita. .hehe. .act aku nk buat tribute to sheila majid!hahahahhahaha ** sorry! sgt fanatik sama beliau!













n tok result nye. .our lecturer ckp congrats cus berjaya melakukan perkara yg menyusahkan diri kamu. .hahaha. .we dpt 85%. .okey la. . aku syukur la walau pon rase mcm x cukup je 85%!




we want more!

we want more!

we want more!




** harap SIR ZUL bace ini ** haha




***************************************************************************************





now, aku tengah gundah delisah di rumah. .walau orang nampak aku bapak rilexx je kat umah. .haha. .aku akan final exam ! 1st paper on 17th nie. .n next on 23rd! ngegege. .2papers je. .LEPAK JONES! hahaha. .but risaw la act, aku maw maintain aku punyer pointer!





perkara beban terakhir adalah aku kene prepare tok FYP!!!! omg soooo freaky me out! hahaha. .FYP- final year project. . well korang sure mcm pelik kan. .aku nie byk sgt dah wat project, ingat kan dah final. .hahhaa. .tidak! course kami mmg mcm nie! project2 yg aku dah buat mmg sangat bersemangat melaksanakannye! mcm korang2 yg lain wat assignment , tapi bg kami project adalah assignment kami. .letey k. .tp maw buat mcm ne. . heeee~ * senyum aje*





well, tok FYP nie aku betol2 maw balun sampai gile. .haha. .skali lagi aku target maw wat short movie . .tak mo wat documentary! busan okey mende tuh!hahaha. .





harap aku, just pray for me. .itu je. .aku nk sampai hujung2 hayat kt MIIM tuh. .sedih n xsangke pon ade. .dah super senior da aku kt MIIM. .huhuhu. .n aku harap, plssss la this time production aku more serious lagi. .hehehe. .sbb aku agak serious bile berkerja! wahhhhh!~ hahaha





pape pon, doakan final exam aku sukses sukses sukses!ngeeeeeee~





daaaaa~!




p/s : mari lawan UNO dgn aku dlm fb! haaaa~!





No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com