Wednesday, July 22, 2009

memey ku kembali. .

arghhhh! best nye titon hr nie. .aku punyer la bgus anak dara nie. .mule2 aku dgr bunyi ujan. . * wah! tersenyum aku smbl smbg tido blk. .ngegege. .den berulang-ulang kali mate aku terbukak. .intai di tingkap;



' ouh,masih awal pagi lagii..'




ape lagi. . zzzzZZZzzzzzzzzZZZzzzzz



***************************************************************************************



ya allah!!!! dah pukul 1.34 pm! aduh! terlajak tidoooooo!!! ini sume psl sinetron yg aku mule tonton di u-tube nie. .aaaaaaaaaaaaaaaaa~! nak basuh kainnnn tp dah lewattttt! ok, bgn dr katil check phone mane taw tunangan ku msg ke. .hehehe. .ouh xde! xpeee =)




aku pon trun la bwh dgn xmalu nye. .telinge dah ready kne sound dgn mama. .heee~




' amboiiiiii ch*mel mama nie. .over taw tidooo,esok je la basuh kain. .'




heeee~ padan muke aku! ehm..mama puase hr nie. .aku cam mls2 skit. .hehe. .soo mama plak yg risaw lunch aku nk mkn pe nie. .mama suh wat nasi goreng,tp TIDAK! hahaha. .meggi bersalut telur hasilnye. .hahaha. .okey,hr nie disebabkan aamal bgn lewat n xjadi basuh kain. .aamal mendenda diri die sendiri. .hehehe. .



BASUH TOILET!





dengan senang hati nye aku basuh tanpe pk kan masalah. .haha. .xde ke?ade je. .tp wat bodo sudah. .sambil gosok lantai tandas tuh, sambil aku pk nk study ape tok MCP nie. .ngeeeeeeee~ spoil habisss mood aku!




hari ni hanye tgk tv, on9 dan tgk sinetron je. .heee~ bowrink okey!



sedang2 aku tgk CSI New,tibe2!




MA NAJMI CALLING!!!!
* tulisan yg tertera di skrin phone aku. .




hah????mak najmi call?aduh!my monster in law!hahahha. .*sorry ma, adik guraw je. .hehehe. .aku pon angkat la . .LOL!




MEMEY rupenyeee. ..hahahahhaha * tunangan ku k!




blablablala. .ouh,berada di bintulu! okeyyyy,patot la call. .well,aku dgn najmi sgt jarang berhubung compared dgn kapel2 len. .najmi ke sane sini,xde line phone mahupun internet! ngeeee~ but aamal CUN SAJA! its ok for me, janji trust each other. .





tersenyum la aku skit malam nie cus aku kan sedang dawn nie. .hr tuh mase aku sgt2 teruk menangis, aku xtaw nk cite kt sape. .bile memey call,dpt la aku cite sume2. .huh! LEGA BABE!





*okey,layan sinetron balik! daaaaaaaaaaaaaa~




ouh ya! memey mengirimkan gamba pada ku!heee~


sorry memey! i upload kt cni =)
ntah sejak bile memey pandai ambik gamba dpn cermin. .
hakhakhak



No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com