Monday, July 27, 2009

hari yg padat sekali!

ambik aku! last entry mengatakan aku boring! boring sgt, tu la. .hr nie aku ingat nak ikut mama n papa dgn aktiviti mereka pd hr nie bertarikh 26/7. .
* ouh man! lagi 2hr gaji nak masuk =)



seperti diberitahu pd perenggan ke2 td, aku telah meletihkan hr aku pada hr nie!heee~ aku telah bgn agak awal hr nie , sbb janji dgn mama kan. .haha. .aku bgn2 tuh perut dah lapa. .lepak bwh tgk2 ade cempedak. .baek la,jamah la cempedak tuh sehingga lah aku ter*****.....hahaha.....sedang enak makan tuh, aku pon usha2 la kt bawah ape cite pg ahad kan. .tgk2, papa ngah basuh BETTY aku! hah, sape kah gerangan betty itu? rahsie! =) mama pula? spt biase, dpn pc die ngah tulis blog aku tgk. .okey mama, i dah bace ur new entry. .hahaha. .


aku pon mandi la memandangkan nk ikut mama n papa pegi kenduri n etc. .aku mandi punyer la lembab, gosok baju kurung lagi yawww~! ye,g kenduri pakai baju kurung pls! disebabkan aku lembab siap,aku pon misskan diri aku tok p kenduri umah kwn mama area country homes nie. .but aku follow p kenduri umah uncle zali kt tasik puteri. .pas papa n mama p kenduri kt sni, dorg patah blk ambik aku n tukar kete tok p tsk puteri lak. .membawe BETTY kali ini =)


p tsk puteri dgn cuaca yg sgt panas! hurm, dah la aku pakai bju kurung kaler itam! demmm. .aku dah mule tarik2 bju aku dan kipas2 diri aku mcm gedik2 sikit. .( bajet artis la? ) hahaha. .makan2 sume , aku dah sebuk cuit2 papa n mama nk blah. .huh! sgt panas okey ( aku taw di akhirat sne lg panas ,tp aku manusia biase gak xleh panas. .) hahha. .setelah hampir bergelak ketawe dgn sedare mare aku, kami pon gerak la ke putrajaya. .jauh gile rite from my house? heee~ aku plan baek nye dah siap hang baju len dlm kete dgn jeans. .maw tukar!! panassssss~ huuuuuu~


papa pon dgn baek hati ikut je ckp aku kate nk tukar baju, stop la kt r&r ( rogol&relax) izit?hahaha . .ya, aku dah tukar bajuuuu!!!! pergh sumpah lege gile. .masuk gak angin aircond dr cik betty nie. .perjalanan diteruskan ke destinasi. .ouh ya, kami bukan p kenduri kt sne. .tp nk tgk cousin mama yang bru je lepas 'operet' ( bedah2 la! ) . .aku sgt tkejot, aunty sabariah kene cancer. .ya,cancer yg plg ditakuti oleh kaum POMPUAN . .sgt kesian cus anak die masih kecik2 lg. .aku tgk je die crite pengalaman die,waaaaaa. .~ sumpah aku takot. .insaf jap. .huk2~! siyes mak x tipooooo nokkkk~!


tgh2 aku pokpek bg nasihat kt aunty saba, aku dpt sms dr nass ( gaye text ni lebih kurang je k! ). .



' aaamallllllll...trexxxxx dpt cutyyyy!!! yeayyyyy. .leh datinggg tiap2 haryyyy! '




aku pon bace mcm tuh je. .dlm otak; huh? trexx blk? tipooo la! aku pon sambung la blk dlm mood insaf, xsampai bpe minit. .ok! skg phone lak bunyi! sape nie. .ouh!



"TREXX CALLING"




aku ckp phone dlm kelambu. .hahaha. .sorry la trexx. .ya, trexx dgn happy badak die ckp die leh blk cus kolej die cuti smggu kne H1N1. .yesss! best nye. .aku dah rindu kwn2 kecik aku! maw jumpeeee~ nanty jumpe k korang! wajib!




stelah hbs edisi keinsafan dan brite dr trexx, kami pon pulang. .ouh!tidak pulang lg!hahaha. .aku ajak papa round2 putrajaya dulu. .well, sgt jarang dtg tempat itu,jauh gile okey! den mama pun bg plan p umah long lost fren die. .okey fine. .kami pon p la . .omg! sooo besar umah die. .aduh! 3tingkat! gile kampong aku! huk. .cantek nyeeee dr luarrrr~ heeeeeeeeeeeeee~


pokpek2 sesi ni sudah hbs,kami pulang lps maghrib. .pjalanan jauh lagi. .1jam putrajaya-rawang. .aku dok sms2 dgn nonie yg sedang bahgie balik kelantan . .huhu. .n papa dok soksek dgn mama kt depan. .ngeee~ tgk lampuuuu~! best jadi anak tunggal skali skale nie. .hahaha. .papa bwk kami round2 kl. .tgk lampu kate nye. .harus ke?hahahaha


sampai je country homes, aku terdengar suara mengatakan : ' jom p ghazali!' . . huh?nak lepak mapley lagi kah? FINE! aku mkn gak dalam nak xnak tuh!. .huhu. .hbs sesi kt mapley, kami akhirnye pulang ke rumah . .huh! legeeeeee~ letey gileee~!


pokpek lagi????ahah, kami 3orang xde keje dok pokpek lagi bile sampai umah. .crite itu ini . .xde orang kan kt umah. .lyn la crite 3-3 nie. .hehehe. .agak lame gak. .hurmmmm. .okey! aku serender! bye papa mama, nk manddiiiiiiii!!!!!!~


yesssssssss~! segar sikit dah mandi. .yuwwwww~ best nye. .'turun bawah la nk tgk dvd!'. .omg!!!! ape sudah jadi! turun bawah tgk papa n mama dok pokpek lagi di lokasi same td! xleteyyyy ke mreke2 nieeeeeeeeeeee????~! akhirnye,aku join balik komuniti pokpek ini. .hahahhaa. .


entry nie habis sbb xkan la aku nak cite ape yg we all borak kan okey! haha. .cite aku hr nie hbs dgn aku tgk dvd dgn papa n aku terus tulis n mlayan BELOG ini! =)




* xde gambar cus aku tak suke ambik gamba aku . .hehe

***************************************************************************************





p/s : nonie! cepat balik laaaa!hahaha

No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com