Friday, July 24, 2009

azab MCP = DONE!

aku sangat happy gilee cus last paper aku hr nie dah settle. .hehehehe. .n now aku ngah sem break selama ntah bpe minggu. .hehehe. .tp disebabkan aku dah tue kt kolej tuh, aku xkan dpt cuti cus aku akan bz dgn FYP yg aku dok ckp b4 dis. .yah. .kembali lah hidup aku yg agak bzzzzz!!!





ouh ya! paper MCP hr nie bg aku xde la sesusah paper videography II (VG II) hr tuh. .huk. .maybe mase paper VG aku study gile bahbi nye. .end up aku byk sgt jawapan dlm otak nie xtaw nk plih mne satu nk tulis atas kertas jawapan. .hahahaha. .sehari sebelum paper MCP aku masih lagi xstudy mahupun belek buku. .hahahhaha. .gentle gile! sbb aku cam kesian kt diri aku. .hahaha. .mlm nk exam aku sempat lagi melepak kt mapley dgn papa mama. .hahahha. .heaven je mcm xde paper! ngegegeg. .blk umah baru aku belek mcm2 tuh je. .itu pon setelah mendengar bebelan mama =)




sooo far , alhamdullillah. .aku boleh buat MCP td mungkin aku xpenah ponteng class sir zul kot!hahahha . .





opsy!MCP - multicamera production. .kami belajar tentang penghasilan sesuatu program di dalam studio; cth mcm konsert akedemi fantasia la ( typical m'sia )hahaha :


ini dalam studio!



tempat plg pening dan bising =)
CONTROL ROOM




okey2, sorry tertayang keje aku. .hehe. .erm cuti tuk sementare ni aku nk qada tdo lg. .haha. .n nk dok umah jeee... sbb xde pitih! ngegeggee





****************************************************************



daaaa~!






slamat bercutiiiiii! ^_^


No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com