Monday, June 8, 2009

happy 21st bufday to me =)

happy birthday to me. .

happy birthday to me. .

happy birthday to aamal. .

happy birthday to me. .



hahahaha. .itu la bait-bait kate yg dapat aku nyanyi tok diri aku hr nie. .well. .im sooooo happy today. .omg! my 21st birthday! ! !
act, aku x target ape2 pon on my birthday this year. .didnt expact anything yg agak meriah akan berlaku tok celeb my birthday. .but, dengan request from mama, ok la aku pon agree to celeb my birthday this year. .bg aku, bile turn to 20 yg best. .hehehe. .i got the key right? hahaha. .


the celebration started at 4pm . .but, early morning lg aku dah di kejutkan oleh PAPA
. .papa telah menggegarkan katil aku dgn sgt . . ( sakit jantung aku dibuatnye ) hahaha. .ok fine lah. .aku pon bgn2 trus lipat baju yg ade blambak dlm bakul. .itu lah plan aku hr nie. .den cuci toilet n kemas bilik * birthday girl pon kne wat keje rumah okey! *_*


papa n mama away to PASAR . .


sampai nye brg2 from pasar, aku pn terus la isi borang masuk department dapur pulak. .haha. .ya, kupas2 bawang n etc. . ( walau aku xsuke , tp aku kne buat gak cus birthday aku kan ) * blink blink. . dengan ade nye krew2 mcm aqeel, mama n papa. .everything siap around 2pm ..aminn. .sempat jugak siap. .well, mama dengan juadah nasi lemak nye. .aku n papa sibuk me' perap'kan ayam, daging, nenas, pear, ikan, potato n anjing panas; hot dog la!hahaha. .


bile sume dah ready, baru aku sedar! omg! aku xmandi lagi la! ngeee~


** mandi time!



antara menu hari ini. .


tetamu pertame pon sampai. . MAK NGAH n UNCLE ZUL. .hehe. .biase la mak ngah. .dtg2 jerit name aku. .haha. .birthday girl la katekan. .walaupun!haha. .den KAK LONG SARAH n kids. .omg! sgt cute la anak2 kak long nie. .act, kak long adalah kazen aku yg plg tua. .pendek kate die la otai batch cucu . .hehe. .now kak long dah ade 7 anak okey! but she s still look very young to me~!



anak kak long sarah- aisyah comel



suasane makin kecoh lagi bile MAK ICAH n family sampai . .serentak dgn ABG EDY n KAK EJA. .hehe. .n tetamu vvip nye act MAK YOT, just came back from dubai. . tapi blk KL nie just 4 2 weeks je la. .ngee~! ouh ya, lupe lak ABG ZARUL, KAK YUS n ZARA! heee~ zara sgt comel! zara baru celeb birthday last week . .hehe. .n today she called me ' AA '. .haha. .AA = aunty aamal ! haha. .dah pangkat aunty dah pun. .heee~! * btw aku dah ade 2 org anak sedare from najmi's side. .ngeee~!


wah. .biase la family aku. .x sah klu x riuh mcm pool party je rase. .hahaha. .all my auns kecoh2 xkan wat bbq je. .wat la party betul2. .huh? party 'betul2'?hahaha. .ape daaa. .aku pon membidas la blk. .'kang wat party betul2 kan, ade limit umur. .kang sume auns x leh masuk'. .hahaha~ yesh!


bbq hr nie sgt LAKU. .heee~! makanan sume hbs. .aminn. .LUNA yg hbskan!hahaha. .ouh ya, luna je aku jemput among kwn2 aku. .sbb nye. .sbb nye cus die pon dah close dgn sume family aku kan n aku agak mls nk jemput ramai2. .* toing toing~rakan yg lain, party yg lain pulak okey! party kawen aku!hahaha



my birthday cake! cute rite?


yaa. .act kan. .yg ade satu bende lawak jadi kt aku td. .haha. .aku disuruh oleh mama tok collect kek aku kt kedai nie. .den aku p la. .haha. .the best part is, orang tuh leh tersalah wat tulis atas kek '12 AAMAL ' omg!!!!! adakah aku rupe seperti 12 tahun???????hahahah~ sumpah lawak gile! dah kne tggu jap . .x tggu pon, tipo je,,last2 tokey kedai tuh anta kt umah aku. .ouh ya! my cake tuh, aku x taw akan jadi secomel mcm tuh. .comel gile kek aku taw!hahaha. .sukeeee~! 'cis kek' k! my fav! thx mama =)



hehe. .my kaum kerabat OVER!



hah! upecare yg last aku suke sekali ..haha. .bukak2 hadiah. .walaupun aku dah tue. .still lg dpt adiah taw! ngeee~ tp xbyk pon ..ade la dlm 4 hadiah. .tp sume nye masyuk2 bagi aku! thx to mak icah, mak ngah, mak yot n kak eja. .heee~ sgt sukeeeeee~



from mak ngah



from mak icah




from mak yot




from kak eja





** majlis bersurai lebih awal dr jangkaan. .


lepas aku kemas2 rumah sikit,aku dgn luna diberi kebenaran dr papa. .yeeehaaa~! papa sgt baik hari nie! maybe today is my birthday kot. .dgn senang hati nye papa bg aku keluar dgn luna. .yeeehaaa~!n aku dgn luna, ape lagi. .kuar terus! hahaha. .port wajib adalah curve la. .mule2 hajat aku nk karoke, p la kt red box tuh ..ouh man! mahal nyee. .xmampu oden!~




tibe tibe dpt idea. .



'luna! jom p tgk wayang kt ou!'


17 AGAIN! waaaaa~ itu lah mid night movie yg aku tgk dgn luna. .besttt taw cite tuh. .btw, thx to luna cus sudi meng' happy' kan aku mlm nie. .heee~ luv u!



* luv all!



..........................***.............................




*thx to my family cus sgt semangat wat bbq hr nie. .muahx!

**thx to all my friends yg wish HAPPY BIRTHDAY kt aku. .sorry pada sesiape yg call aku but terkeluar ' call waiting '. .heee~ phm2 je la eh . .busy!

***my wish 4 this year? RAHSIE!




luv,
tyra


hahahha


luv,





No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com