Friday, June 5, 2009

cobaan kali pertama

yey yey!. .well. .dah lme sgt aku tunggu time2 mcm neh..i mean mencarot dlm nih..heee~u know what, aku dok usha2 blog org je slame nie * termasuk blog mama! ( mama pon dah ade blog lg lme dr aku ) haha. .selain dari friendster,myspace aku hanye mencarot dlm kertas2 yg aku akan tulis bile aku bosan atau ber'emosi'. .wah! hahaha. .act, i love to menulis sgt2. .bagi aku, ia adalah salah satu treatment yg sgt baik tok diri kite sdiri yg sentiase beremosi. .ya ya ya. .emosi!!! * soooo me!~


kepada rakan-rakan ku dan mama ku yg di cintai. .aamal kembali dgn sikap nya dahulu. .yehaaaa~!

thx kepada pengaruh2 yg telah mambawa aku ke jalan 'BLOG' ini. .sekian shj tok post yg pertama ku. .nantikan kemunculan post2 aku seterusnye yg lebih mengasyikan dan mendayukan..hahaha WTH!

*_* peace





No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com