Tuesday, June 8, 2010

riadah

  • haha. biase la aku nye tajuk mesti xde kaitan langsung dgn isi kandungan cite. hurm well aku dh lame tak update blog nie sbb aku malas plus busy.

okey, now najmi dah balik. so he will be around dalam sebulan mcm tu. soo, dalam sebulan nie aku kena siapkan hal wedding aku. sebab nanti najmi balik pulak time sebulan before wedding ( mungkin? ) . so, i'm quite busy sane sini plus my cousin getting married next week. soo, as a pengapit of cus la aku kena sibuk kan diri aku kan :)


orait, this week whole family saat's akan bertolak ke penang. hey ho! i'm so excited okey! hehe! but najmi tak pergi penang this time bcus die nak g kedah dengan family die. okey bye bye yang! hehe



otak this month sangat penuh sebab itu ini hal wedding. baju la, pelamin la, tailoring la. ahhhh~! tapi, dont worry dengan teknologi yang ade, aku key in sume benda yang aku patot buat everyday! yes, everyday n every minute. heee.



ouh ya! 7th june hari tu my 22nd birthday. hehe. yeah, tahun akan jadi tahun terakhir aku sebagai seorang anak dara mama. lepas ini tidak lagi! haha. ok, aku excited nak kahwen, tapi takot gile!!! ouh ya, aku next week akan curi masa skit tok pergi khusus kahwen dengan najmi kat damansara. pasal tempat kursus pon kami meeting lama gile, sebab both of us sangat memilih takot boring nak tidur n tempat tu xyah la nak serious2 sgt kan. hehe. so, aku dapat find out satu tempat yang top, so damansara la nanti ye.


ouh, my frens yang duduk kat oversea pon akan balik this month. adelin, nass, wani g n laily. waaaa. tak sabar nak jumpe. tapi for now, adelin sorang je yg dah sampai kt kl :)



okey la, gtg. will continue later. till then, bye!
okey la, i nak cepat nie. till then, bye bye!

2 comments:

  1. wah,sy jelez dgn anda kerana sudah mahu membina rumah yg btangga2.
    trexx must b happy kan coz her kLum2 maw pulang :)

    ReplyDelete
  2. hehehe! tu laaa... gembire la cik bedah tu. huuuuu~ tq tq si kembar name

    ReplyDelete

 
template by suckmylolly.com