Friday, March 19, 2010

tafakur

okey, i suke konpius kan orang dgn tajuk-tajuk yang nampak baik dan beriman.haha, sorry hanya tarikan pengunjung sahaja.

1st, now i sehat bahagia kerja kt office. biforst production anak syarikat biforst group. office nie kat seri kembangan. yah, jauh bukan. but its okey. best gak sbb nie tempat baru bagi aku. kat sini mcm too busy dgn proposal, idea,scripting,shooting,presentation n so on. hari-hari i dtg office kne thumb print mcm biasa.well, masuk office at 8.30am but bukan hari2 aku sampai pukul 8.30.kadang2 awal, kadang2 cepat.masuk office on laptop --> check email --> g makan --> sambung kerja. itu lah harian hidup ku kat office. pergh! satu kenikmatan kalau dapat keluar dr office jumpe orang ke, interview orang ke. well, nampak sgt aku xsuke kepam kan diri dalam office. kalau lunch hour tu akan menjadi slama 1 1/2 jam. wuuuhhuuU~ sorry boss. kami mmg mcm nie. boss selalu pesan, kene biasakan diri dgn dunia kerja. skang bukan mase kat kolej lagi.hurm, bukan hari2 kami ade shooting. mcm dalam sebulan ade la skali dua shooting.


ape2 pon, aku sehat dan bahagia kat company nie sebab aku berjaya pakai baju formal yg nampak kemas ala2 seorang peguam yang banyak kes kne settle lat makhamah jalan duta. sebab itu lah antara cita-cita aku gak ! heehe


every weekend aku akan balik rawang. jumpe mama n papa n adik n abang. then ahad aku balik rumah SK balik.hah, balik rawang untuk tidur je. no more lepaking dgn kawan2 now sbb takde masa langsung untuk restkan diri sendiri. jadual sgt ketat mcm muke ketat baboon jiran aku dan muke mr ramu bilik hujung sekali dalam floor aku. sape nk berkenalan dgn mr ramu? :P

okey, office nie best sebab majoriti melayu n india. but now orang IT pon dah pindah HQ , IT sah2 la cina kan. soo, office nie sgt satu malaysia. yuuhuuu~!semua baik2 n best, mr ramu pon baik dan macho. sape yg print lebey2, habis kne serang dgn mr ramu. isk2, sungguh tegas beliau :(


okey lah, i nak g jalan2 tempat orang lain. i bosan skit minggu nie sebab i tggu deck from mr raj tok transfer tape shooting last week kt melaka tu. n i kne start buat script tok VO. ouh ya, last week we all shooting kat homestay seri tanjung , masjid tanah melaka. best oooo~! i hitam now :)

bye, take care. hari nie i pakai baju hijau, kalu sape2 nampak wanita baju hijau dengan handbag hijau. tegur la , sebab die tak sombong pon.


No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com