Thursday, December 10, 2009

pantas lagi

hey! nah! asyik2 hey je,. .okey fine, assalamualaikum..... :)

tujuan buat entry nie adalah :

  • mokyu ( mak cik aku ) nak bukak blog aku neh
  • mokyu nak bukak, soo aku kne jadi insan baik skejap
  • mokyu nak bukak, soo kasi up sket la blog aku ( nampak di -update slalu )
  • mokyu nak bukak, soo satu pencapaian hebat bagi diri die sbb berjaya cari blog aku
  • mokyu nak bukak, soo nanti die akan kecoh kat kampung aku pasal aku
  • mokyu nak bukak, soo kasi die terkejut tgk aku boleh menulis dgn baik walau BM aku mse SPM dpt A1 je
  • mokyu nak bukak, soo nanti die akan gelak kuat2 dlm bilik sorang2 bile bace blog aku
  • mokyu cakap tadi ( aku call mokyu untuk wat panggilan hangit kat die ) suara aku lain, soo mungkin aku dah matang
  • konklusi perbincangan aku dan mokyu malam nie ialah ; 'TASTE AAMAL, TASTE MOKYU JUGAK'

okey, dijadikan cite. .tadi aku call mokyu yg berada di pasir mas, kelantan. .dah lame tak call die, soo pokpek panjang gile sampai aku pon xmandi lagi nie ( sekarang pon ). mokyu nie antara BFF aku dalam hidup nie la. .well, die aunty aku ; adik bongsu mama. .walaupun die makcik aku, tapi aku dgn die mcm BFF gile cus aku lagi besar dari die. .hah???! yeah! aku lagi besar dr die.hahaa. .

p/s: mokyu, toksoh dok suko banyok la weh dale bilik tuh.. hahaha. .peace! gua sayang lu!

No comments:

Post a Comment

 
template by suckmylolly.com