Wednesday, September 16, 2009

bye bye ramadhan, hey hey syawal!

okey, i'm back. .hehe. .sorry lme x update sbb aku MALAS - sekian-



well, sedar xsedar ramadhan nk blah dah. n aku pon agak terkapai-kapai ' eh? aku baru nak pose. .dah nak raya dah?' hahaha. .



okey, this year raya aku sgt disambut dgn sederhana sekali. .best gak, this year baju raya aku simple gile. .baru la the real aamal! yehaa! baju raya aku spt biase dibeli ready made shj sbb aku sgt tidak cerewet tuk bli baju kurung. . theme : PEPEL & PINK ( okey ,jgn gelak )



hari nie last pose kat kl. .cus kami sekeluarga akan pulang ke kampong mama kat pasir mas , kelate - suke la tuh mama! hehe . .aku? okey2 la. .raya kl lg best act, tp its okey. .aku okey je mane2 cus berbuka kt rumah cek ( nenek ) sgt best! ahah, siyes xtipo! sure makanan berderet-deret dihidang kt bawah n sume makan bersila sgt sopan kan? haha. .esok kami akan bertolak pulang ke pasir mas, huh! sudah pasti jem sgt teruk. .alangkah best nye dlm keta ade ps3 atau wii. .hahahha. .den after berbuka kt rumah cek, kami bdk2 ( bdk lg?) akan sibuk men bunga api yg tahap gile nye. .kat sne xkesah pon haram x haram bunga api. .kate pon raya kan?hee~



duit? hah. .duit tuk aku raya this year pon so so je. .aku dpt duit raya as usual dr papa. .den aku cari duit lebih skit dgn jual kueh raya yang di-bake oleh aku sdiri dgn bantuan mama :) okey la. .lepas la bli baju.hehe. .den now aku sedang mempromosikan make-up MAC dgn harga yg murah. .* sape2 nak borong@ beli, pls let me know k. .




okey, sebelum aku off kan diri aku tuk seketika kerana memberi penghormatan kat aku untuk menyambut syawal aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan ampun kan segala kesalahan, terover cakap dr mulot atau perbuatan aku yg telah meng-crack hati korang. .ngee~ sorry la spe2 yg aku bahan selama nie. .lepas ni aku bahan lg. .marilah saling bahan membahan. .hahaha



wishing u ;



SELAMAT HARI RAYA !



p/s: last year nye gambar :)






me & my bro -oh! video ini saje2 je dirakam sbb boring. .
ampun video tiada quality.hehe

1 comment:

  1. gedikkkkk sehhh..OMGGG!
    kelantannn..klate laaa.
    npe xckp klantan ha!

    alaaaaaaaaaaa
    nmpk sgt camera tu xsuke ko!
    alaaaaaa jatuhhh plak
    haahahhaha
    got ketupat 3 segi??
    ahahahahahah ketupat palas tuu org utara kateee!

    apesal plak goong xi fa cai c aqeel nih??
    ahahahaha

    ReplyDelete

 
template by suckmylolly.com